Counter-Strike: Source (NoSteam)

 :: Jocuri :: Jocuri Pc

In jos

Counter-Strike: Source (NoSteam)

Mesaj  DaNnY la data de Vin Iul 10, 2009 11:55 pm

Counter-Strike: Source este un joc pentru PC dezvoltat de Corporatia Valve. Este un remake si un update a unui joc mai vechi, Counter-Strike 1.6 care este o modificare a Half-Life si este un single player shooter. Ca si jocul original Counter-Strike: Source pune fata in fata o echipa a teroristilor si una a fortelor speciale ale politiei intr-o serie de runde. Fiecare runda e castigata fie prin indeplinirea misiunii(cum ar fi detonarea bombei sau salvarea ostaticilor) sau prin eliminarea membrilor echipei adverse. Spre deosebire de Half-Life:Source, Counter-Strike: Source este un remake complet folosind motorul sursa Valve.

ISTORIE
Ca parte a programului Cyber Cafe Counter-Strike: Source a fost dat proprietarilor de cybercafe-uri iar lansarea oficiala a inceput 2 zile mai tarziu pe data de 9 august 2004. Jocul a fost disponibil prin achizitionarea placilor video ATI RADEON sau Counter-Strike: Condition Zero.
La doar o zi dupa lansarea cyber-cafe Valve a inceput ceea ce urma sa devina un lung sir de update-uri pentru Counter-Strike: Source. Pana la lansarea oficiala , doua luni mai tarziu Valve a eliminat numeroase bug-uri si a adaugat numeroase update-uri si patch-uri.
Versiunile BETA avea doar 2 modele de jucatori, unul pentru teroristi si unul pentru CT. Aceste 2 modele erau foarte prost realizate, multi testeri au avut impresia ca jucatorii au maini iesite din proportii si le-au numit "peanut hands". Valve a lansat seccesiv cateva versiuni a acestor 2 modele de jucatori.
In jurul Craciunului 2005, un update a fost lansat pentru Counter-Strike: Source prin care erau adaugate inca 2 modele de jucatori: GIGN si Guerilla. Acest update a fost urmat de altul prin care erau adaugate modelele pentru Leet si SAS pe 1 martie 2006. GSG-ul si modelul pentru Arctic au fost lansate pe 12 aprilie 2006.
Schimbarea de la Counter-Strike 1.6 la Counter-Strike: Source include inbunatatiri ca grafica mai buna, modele de jucatori modificate, animatii, harti noi, sunete noi, si unele schimbari ale gameplay-ului.

SCHIMBARI ALE GAMEPLAY-ULUI
Gameplay CS:S
La un loc cu fix-urile pentru bug-uri si tweek-uri(Lumina HDR - high dynamic range rendering), Valve a introdus mai multe update-uri care afecteaza gameplay-ul cand este comparat cu originalul. Cele mai proeminente schimbari sunt: pretul armelor dinamic(Dynamic Weapon Pricing) si un nou sistem de radar.


Pretul armelor dinamic (Dynamic Weapon Pricing)
Pe data de 1 noiembrie 2006 Valve a lansat un update automat care a adaugat algoritmul DWP - Dynamic Weapon Pricing - Pretul armelor dinamic jocului. Pe serverele ce DWP a fost pornit, pretul armelor si echipamentului a fost generat in mod dinamic pe baza unui algoritm(care era updatat in fiecare luni), si care era calculat pe baza cererii globale de arme si echipament. Cele mai populare arme(ca MP4A1 sau Desert Eagle) costau mai mult cand altele, mai putin populare(ca night-vision sau MAC-10) erau mai ieftine.
Dynamic Weapon Pricing s-a dovedit a fi nepopular printre gameri si este dezactivat pe majoritatea serverelor.

Noul sistem de radar Noul radar Counter-Strike: Source
Pe data de 24 august 2006, Valve a facut un update pentru Counter-Strike:Source prin STEAM introducand ceea ce ei au numit dysplay "inbunatatit" a radarului. In versiunile precedente de Counter-Strike 1.6 si Counter-Strike:Source(pana in acest moment) in relatie cu patratul rosu de pe radar si jucatori, un inamic era "spotted" si ostaticii de pe harta erau reprezentati de un patrat albastru-deschis.
Noul radar are alta abordare si include transpunerea unui HUD de culoare verde, translucent minimap pe ecran, cu un sistem de localizare mult mai detaliat.
Coechipierii sunt acum afisati ca un cerc albastru sau rosu pentru CT si respectiv Terro, cu un triunghi alb care arata directia in care jucatorul priveste. Bomb site-urile si zonele de salvare a ostaticilor sunt afisate intr-o culoare distinctiva: galben. Orice inamic care a fost "spotted" vazut de un coechipier este marcat pe radar temporar. Bombele pierdute apar si ele pe radar, si jucatorii recent decedati apar reprezentati de o cruce rosie sau albastra(TERO si CT). Un albastru putin vizibil sau rosu indica faptul ca jucatorii se afla pe un alt nivel al solului. Coechipierii care trimit mesaje radio sunt inconjurati de un cerc verde.
Noul radar arata o linie(line trail) ce indica locurile pe unde coechipierii s-au deplasat. Deasemenea, atunci cand jucatorul este spectator el poate vedea locurile pe unde s-au deplasat inamicii.

Harti noi Harti Counter-Strike Source
Mutarea catre motorul Source le-a dat o mai mare libertate creatorilor de harti care pot crea medii mai realistice pentru jucatori. Toate hartiile clasice Counter-Strike au fost recreate pentru Counter-Strike:Source. Alte harti, ca cs_militia, sau cs_assault au fost modificate vag. Prima harta care a fost disponibila in versiunea BETA a Counter-Strike:Source a fost de_dust. De atunci Valve a lansat toate hartile clasice la intervale neregulate de timp. Cele mai multe din aceste harti au fost create de Turtle Rock Studios, care a realizat Counter-Strike:Condition Zero.

[--> Download Counter-Strike:Source de : aici . <--]
avatar
DaNnY
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 41
Puncte : 99
Data de inscriere : 09/07/2009
Localizare : Bucuresti

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Sus


 :: Jocuri :: Jocuri Pc

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum